Pomoc

Konfiguracja poczty, czy możecie mi w tym pomóc?

Oczywiście, że tak - procedura konfiguracji poczty w domenie poczta.pl jest szczegółowo opisana w dziale pomocy, dla przypomnienia jednak podajemy raz jeszcze wszystkie dane niezbędne do jej przeprowadzenia w dowolnym programie pocztowym zarówno na komputerze jak i na urządzeniu mobilnym:

  • Serwer POP3: pop3.poczta.pl, port 110 (ssl: 995)
  • Serwer IMAP: imap.poczta.pl, port 143 (ssl: 993)
  • Serwer SMTP: smtp.poczta.pl, port 25 i 587 (ssl: 465) - dostęp do serwera poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia przy pomocy loginu i hasła podanego przy rejestracji;
  • Login: Twój adres e-mail, na przykład jan_kowalski@poczta.pl
  • Hasło: Twoje hasło podane przy rejestracji konta, jest identyczne w przypadku konfiguracji serwera POP3, IMAP i SMTP

Konfiguracja poczty jest czynnością niezwykle prostą w przypadku programów takich jak Microsoft Outlook, Thunderbird, czy Mail. Także w przypadku programów pocztowych, przeznaczonych na urządzenia mobilne z dostępem do internetu procedura konfiguracji przebiega w kilku prostych krokach, a jedyne dane jakie będą niezbędne do jej przeprowadzenia to wyżej podane adresy serwerów, numery portów i dane logowania (login i hasło).

W razie jakichkolwiek wątpliwości i problemów z konfiguracją poczty w poczta.pl prosimy o skorzystanie z działu pomocy na naszej stronie, lub kontakt indywidualny.

Po zalogowaniu do Twojego konta za pośrednictwem przeglądarki internetowej masz także możliwość skonfigurowania podstawowych danych Twojego konta. Odbywa się to poprzez wybranie zakładki Ustawienia na górze strony. W tej części możliwe jest zdefiniowanie nadawcy, przekierowania poczty, ustawień wątkowania wiadomości, zmianę wyglądu panelu (wraz z podglądem wybranego presetu), zmianę ustawień formatowania wiadomości, zmianę sygnatury (podpisu pod wysyłanymi wiadomościami) i wiele innych. Instrukcje w języku polskim ułatwią wybranie ustawień dogodnych dla każdego użytkownika.